2018. április 29., vasárnap

Formám

Ma a szezonban először pattantunk biciklire (otthonról az IKEÁig, a táv kb. 5 km). Minden szupi szuper, hazafelé azonban úgy félúton éreztem, hogy valami nem oké, kicsit mintha lapulna a hátsó kerekem. Medvegy gyorsan pumpált bele néhányat, újra útra késznek tűnt, hajrá.
Újabb 500 méter után gyakorlatilag már megint a felnin mentem, oké, leszállunk, gyalog hazáig a tűző napon.

Fun fact: a környéken elég sok a királydinnye, és mivel nem egyszer toltam már miatta haza a biciklimet a halál f.száról, amikor Konrádot vettem, egy kisebb vagyonért beruháztam hozzá defektbiztos gumikra.

Itthon szétkapva a kereket kiderült, hogy a belső gumi körben végigkopott, és belülről, magától lyukadt ki a hiperszuper, drága külső tökéletes védelme alatt.

:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése