2018. január 15., hétfő

A hétvégén esküvőn voltunk, MedvegyÖcsi is elkelt, ezzel a Medvegy család fiai mind Házasemberek lettek.
Nagyon hülyén fog hangzani, de furcsa volt úgy esküvőn lenni, hogy az nem az enyém - nem kicsit volt ciki, amikor a végén kérdeztek tőlem valamit, én pedig azt válaszoltam: majd a vőlegény eldönti. Mármint az én exvőlegényem. Aki már a férjem, na.

Ja, és érdekesség, vallásos szertartás volt - szóval az igenek előtt meghallgattunk egy nem kicsit szexista beszédet is, ami közben többször belém szorult a felháborodás és igen erőteljesen megszorítottam Medvegy kezét.
Biztos én vagyok a túlságosan szabadjára engedett, elkényeztetett Modern Nő, de nekem ez az Ákosos családmodell nagyon nem jön be, és nálunk nem is lenne működőképes. És nem hiszem, hogy repestem volna a boldogságtól, ha az esküvőnk előtt ilyenekkel rémisztgettek volna.

Amúgy a menyasszony olyan fazonú ruhát viselt, amilyen a lelkem mélyén nekem is nagyon tetszett, csak sajnos túl nagy seggem meg túl magas vagyok.
De leginkább előbbi.

Medvegy viszont először és valószínű utoljára volt tanú, mókás volt vele időnként cinkosan összemosolyogni, amikor kint ült komoly arccal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése