2017. augusztus 17., csütörtök

Átrendezzük a lakást (két szekrényt megszüntetünk és beszerzünk három újat + egy sütőt), de nem ám úgy, mint a normál emberek, hogy két nap tömény szenvedés és utána szépséges újdonságok, nem, hanem apránként. Szóval egy hete minden délután fokoztam kicsit az itthon uralkodó káoszt: kezdetnek leszanáltam két hatalmas zsáknyi kacatot és tegnap volt egy túránk az IKEÁba, szóval már félig összerakott és bedobozolt új szerzeményeink is vannak. 
Ilyesmi lehet a pokol is, egy soha véget nem érő rendrakás.

Mellesleg ezzel együtt is meglepően zen vagyok manapság, minden akadályt mosolyogva fogadok, munkahelyen elvagyok, a sulikezdést meg végül azért várom már. Úgy tűnik, jót tesz a házasság az idegrendszeremnek.

Kapcsolódó képBe akarom festeni kékre a hajamat. 
Nagyon nagyon régóta húzom már (barátaim nyilatkozhatnak erről, kb. két éve nyígok róla), és igazából megfogadtam, hogy az esküvő után kék vagy szőke leszek. Most nem tudok dönteni. Igazából valami ilyesmi < lenne a cél, csak félek, hogy két mosásig lenne csak ilyen, aztán meg bajlódhatnék a szarrá tört, csufi zöldre kopott hajvégeimmel. Jól megjártam ezzel a hülye kékmániámmal, miért nem tudom a lilát vagy a rózsaszínt szeretni.

Furcsa még, hogy már nem kell szolgáltatókkal egyeztetni, dekorációt gyártani vagy ötletekért bújni a pinterestet.

2 megjegyzés:

  1. én lehet, hogy inkább a fodrász kezei által szőke lennék a helyedben. és akkor pld. vannak ezek a kimosható színezők.
    én "vénségemre" hülyültem meg, és vagy négyféle pasztell színben virítanak a tincseim. nálam szépen lassan kikopnak, és nem lettem zöldes színű.
    a szőke hajfesték (szerintem) többet rontott a hajam állapotán, mint a színezők....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valószínű fodrász általi szőkeség lesz az ítélet, csak még nyafizok rajta egy pár kört:D
      Ezek a pasztell színezők nagyon tetszenek, csak egy a gond - én nagyon nem vagyok pasztell. Magamon sötétkéket képzelek el, és az sajnos tényleg kb. két mosásig tart csak:(

      Törlés