2017. június 26., hétfő

manapság

Az esküvő előtt másfél hónappal új ruhám lett.
Hosszú történet, és szerepel benne anyám, amint két eladóval rángat le egy ruhát egy próbababáról a kirakatban. Vicces, egyszer majd elmesélem.

Lett PayPalom, és két perccel később leadtam az első Book Depository rendelésemet, szóval úton van felém a Girlboss és a We have always lived in the castle. Most pedig fejest ugrok az ebaybe is.
Nem értem az öregeket, a technológia fejlődése a legjobb dolog a világon, és én boldogan ölelem keblemre a változást. Emlékeztek még, amikor el kellett hagyni a lakást, sőt, ki kellett mászni az ágyból, hogy mozijegyet/színházjegyet/könyvet/koreai kozmetikumot vehessünk? Én alig.
Azokról a régi időkről nem is beszélve, amikor papírdarabokkal meg érmékkel szöszöltünk a kasszánál az elegáns "paypass, mehet" helyett. Cöhh.

Vittem be egy növényt az irodába, hogy feldobja a közhangulatot. Jenőnek neveztem el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése