2017. június 18., vasárnap

Kitöltöttem egy online "rizikótesztet", hogy milyen betegségekre is vagyok hajlamos. Őszintén kiváncsi voltam, mert szerintem elég egészséges az életmódom plusz a hozott anyag sem vészes (egyik nagyszülőm halt meg idejekorán tüdőrákban évtizedeken át tartó dohányzás után, egy másik pedig kettes típusú cukorbeteg), szóval ami rajtam múlik, azt megteszem, hogy ne hulljak el negyvenévesen.

Na de a lényeg, kilencvenakárhány kérdés és válasz után a gép kidobta az eredményt, lepődjünk meg együtt.

A tesztben adott válaszai alapján, életkörülményei és életmódja miatt a következő betegségek kialakulása lehetséges, amennyiben nem változtat azokon:
Depresszió9
Vesebetegség6
Húgyúti fertőzések5
Cukorbetegség5
Pajzsmirigy betegségek5
IBD4
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a táblázat az Ön által megadott válaszok alapján áll össze. A pontosabb rizikóbecsléshez részletes, alapos orvosi vizsgálatra és az Ön betegségre való genetikai hajlamainak ismeretére is szükség lenne, a családi előfordulást is csak korlátozottan tudja bekalkulálni a tesztünk.


Az Ön eredményei
A legfontosabb tanácsaink Önnek!
  • Nem fognak maguktól megoldódni a problémák. Kérjen segítséget pszichiáter szakorvostól!
  • Különösen a füstölt, pácolt hústermékek okozhatnak sok káros egészségügyi hatást az Ön számára, csökkentse ezek súlyát étrendjében!*

(*a kérdés az volt, hogy milyen gyakran eszem füstölt termékeket, én meg írtam, hogy hetente, mert a füstölt tofu a kedvencem. Hát ez lett belőle.

Amúgy a többi indoklása:
Vese- és húgyút: keveset iszom és sokáig szedtem fogamzásgátlót.
Cukorbetegség: volt cukorbeteg a családban, ülőmunkát végzek és stresszes vagyok.
Pajzsmirigy: ülőmunka és stressz)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése