2016. december 27., kedd

Megnéztük a Legendás állatokat (11/25, mindjárt a fele!), hát wow, oda voltam meg vissza. Kicsit féltem, tetszeni fog-e, de amint meghallottam a Hedwig's Theme első hangjait, fangörcsöt kaptam és végigvisongtam az egészet. Najó, néhány fárasztóbb részt nem, de a végén majdnem felsikítottam, szóval nagyon elégedetten pattogtam hazáig.

Ja, és a képi világért meg a jelmezekért annyira odavagyok, hogy most szívem szerint lobogós kabátban és bakancsban zúznék itthon is.

Képtalálat a következőre: „colleen atwood fantastic beasts”
Colleen Atwood

Életünk nagy drámái: a Nagy Diétás Fogadalmaim egyike, hogy nem nassolok többet, mivel igen rossz szokásom, hogy "vám!" felkiáltással jócskán beleeszek Medvegy kevésbé egészségesebb kajáiba.
Ma voltunk mekiben, és Medvegy reflexből több krumplit rendelt, mint amennyit meg tudott enni, mert fejben levonta belőle az adót is.

Hát ilyen történések vannak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése