2016. szeptember 22., csütörtök

#10 - 101/1001

10. venni egy klasszikus, jó minőségű táskát

Elég régóta lamentáltam, milyen is egy Felnőtt Nő Táskája: már vagy fél éve Medvegyet is ráállítottam a témára, mit látna szívesen rajtam, szerinte mi illik hozzám. Végül hosszas nézelődés után megkaptam szülinapomra ezt a kis aranyos cukiságot a Desigualból: 

(nem tudom, kit jellemez jobban, de a lista shopping részének sikerét leginkább a környezetem nagyvonalúságának köszönhetem...)


Amúgy a képen nem kell pisilnem és nem is vagyok ennyire csámpás, csak ha kamerát fordítanak felém, automatikusan hülye pózba állok.

Azóta elválaszthatatlanok vagyunk, imádjuk egymást, és remélhetőleg ez még hosszú évekig így marad. Addig is, a kétszáz forint ment a perselybe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése