2016. augusztus 1., hétfő

Múlt heti mókás:
1es villamoson ellenőr megy végig két közterületessel. Az egyik alkarján tetoválás: Follow your dreams.
Ok.

Rákaptunk a Kitchen Nightmares-re. Imádom, hogy a fuckokat lájtosabb magyar szitokszavakra fordítják, ráadásul azóta gyönyörű steril a konyha. Pedig ide nem jön chef Ramsay ellenőrizni.

Szombaton rokon- és babanézőben voltunk Medvegyágon.
Történelmi pillanat: mivel én voltam az egyetlen szaporodóképes korú nő a társaságban, az én kezembe nyomták a gyereket és kérdezgették, szeretem-e a kicsiket (hááááát), mi tervezzük-e már (igen, majd) és mikorra (először hadd házasodjunk már össze).
Aztán Medvegy apukája jelentette ki, hogy alig várja, hogy unokázzon, én pedig éreztem, hogy ledermednek a petefészkeim.

Vasárnap moziba mentünk (101/1001, #6 - 8/25), a Lights Out-ra - mindketten elégedettek voltunk, műfaján belül teljesen korrekt film. És mindezek mellett párhuzamosan toljuk a Until Dawn-t, ami szintén zseniális.

Most meg rakott cukkinit sütök és nekiállok tornázni.

2 megjegyzés:

  1. Nincs is jobb annál, mint mikor a család a méhedben turkál :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lelkiekben készültem már rá, de bakker, reméltem, hogy legalább az esküvőt megvárják vele... kellett nekem elbízni magam:D

      Törlés