2015. december 15., kedd

#89 - 101/1001

89. végigjátszani egy játékot

Dorci kivette a részét a feladatból
Nálunk csak egy gamer van a családban, és meglepetés! az nem én vagyok.

Egyedül a The Sims-re tudtam ráfüggni, arra mondjuk elég durván, de amúgy egy kezemen meg tudom számolni, hány játékot vittem végig.
Ebből az egyik amúgy a Drawn - The Painted Tower volt, amit Medveggyel együtt játszottunk végig, és nagyon tetszett - nem túl izgalmas, de igényes, rettentő szép és nagyon hangulatos kis hidden object játék. 
Ehhez hasonlónak tűnt a Fran Bow, amit Medvegy már elég régen bereklámozott nekem, és mivel egészen könnyen tudok azonosulni egy fiatal lánnyal, akinek egy fekete macska a legjobb barátja, éreztem, hogy nekem ez kelleni fog. És szerencsémre Medvegy meg is vette, amint akciós lett, hivatalosan magának, gyakorlatilag nekem, és néhány nap alatt végig is vittem (mert a vizsgaidőszaknál nincs is erre alkalmasabb idő). 
Még sírtam is rajta.

A kétszáz forint ment a perselybe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése