2015. április 9., csütörtök

Midnight÷Moon-nál láttam ezt a béndzsácska, amúgy "hivatalos" lánybúcsús kérdéssort, természetesen nem álltam meg, és kitöltöttem, aztán ellenőrizettem Medveggyel, mennyire vagyok király.
SPOILER: nagyon.

1. Kivel feküdt le először?
Nem velem.

2. Mi a kedvenc női testrésze?
A popóm.

3. Hány barátnője volt?
Sok.

4. Mennyi felest tud meginni?
Mittudomén.
(ő sem tudja)

5. Hogyan becéz téged?
Kisgon.

6. Hány alkalommal szexelt nővel?
Az igazi férfi számolja, vagy mi? Joseph Göbbels számolta a naplójában a coitusokat. Ez szerintem gáz.

7. Mi a párja legjobb tulajdonsága?
Ezt a kérdést nem igazán értem. Kinek a párja? Vagy ha eddig magázott, most miért tegez? Vagy a pasim párjának, vagyis az én legjobb tulajdonságomra kíváncsi?

8. Mikor volt az eljegyzésetek?
2012. augusztus 21. talán, de ő sem tudja pontosan.

9. Mi a kedvenc itala?
Cherry coke.
(na ezt elrontottam: Ottakringer sör)

10. Csókolózott már idegen nővel?
Számára idegennel nem.

Ennek a kérdéssornak rengeteg értelme volt.

4 megjegyzés:

  1. Ki kell töltenem nekem is, jajj!

    VálaszTörlés
  2. Jaj legalább írjátok oda, hogy ez egy ""hivatalos"" lánybúcsús kártyáról szedett kérdéssor, még a végén azt hiszi mindenki én találok ki ilyen fos kérdéseket :DDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. micsoda hírnév lenne, muhahahaha:DD
      (amúgy beleírtam, na:D)

      Törlés