2015. április 7., kedd

Két órát aludtam az éjjel, a zh kib.szott nehéz volt, sokkal nehezebb, mint az előző. 
Már elkönyveltem magamban a tuti buktát és terveztem, mikor megyek pótpót zhra, erre Szöszi írja, hogy kint vannak az eredmények és nekem kettes lett.
(neki meg nem sikerült, ilyenkor olyan zavarban vagyok, hogy nem is merek örülni)


Pedig hazafelé még be is mentem a Rossmannba, hogy vegyek valami öngyilkosságra alkalmasat, de nem találtam semmit ezért jobb híján elhoztam egy századik körömlakkot.

Azt hiszem, ez a körömlakk mostantól azt jelképezi: egy csoda vagyok, akivel állandóan csodák történnek.

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok a ketteskédhez. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm^^

      (közben korábbi énem, akinek ötösön kívül semmi nem volt elég jó, belül zokog)

      Törlés