2014. április 16., szerda

Transcendence

Tegnap elég sorsszerűen* értesültem róla, hogy nyertem egy páros mozijegyet a mai premier előtti Transzcendens vetítésre, úgyhogy ma lelkesen belevetettük magunkat az élménybe "juhú ingyenmozi" felkiáltással.
Már közben elég sokszor néztünk össze szemforgatva, és míg én egész élvezhetőnek tituláltam a végén, Medvegy szidta, szentségelt és nagyon utálta (a hiperaktivitásában talán közrejátszik a film közben betermelt egy zacskó gumimaci). Megkérdeztem, miért: azért, mert pontatlan. De mennyire? És itt most pontos idézet következik:
"Képzeld el, hogy forgatnak egy filmet vegyészekről, amiben az mindennek az alapja, hogy a halhatatlanságot hidrogénkötések közé szorított nitrogénekkel érik el, és ráadásul mindenhová különböző mozgó molekulákat raknak a háttérbe."

* Egy teljesen ismeretlen csaj ismerősnek jelölt, ezért kivételesen megnéztem az üzeneteim egyéb részét is, ahol várt a gratulálunk nyertél, egy posztra hivatkozva, amit rutinszerűen továbbgörgettem.
A csajjal egyébként később beszéltem, csak véletlenül jelölt csak be.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése