2014. február 10., hétfő

Hajnali kettőkor vettem észre, hogy Midnight Moonnál ott vagyok a blog jobb oldalán - ahhoz már túl fáradt voltam, hogy megköszönjem vagy kitöltsem. Ma reggel pedig Koptscheknél is észrevettem magam (jobb későn, mint soha). Ezúton is nagyon köszönöm!:)

A játék a következő:
1. Be kell linkelni azt az embert a blogodba, aki felkért a játékra.
2. Meg kell osztani magunkról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
3. hét bloggert meg kell nevezni, be kell linkelni a blogunkba.
4. Majd értesíteni őket a blogjukon, hogy ők a kiválasztottak.

1. Utálok a föld alatt tömegközlekedni, ha csak tehetem, inkább buszra-trolira-villamosra szállok. Még az aluljárókat sem szeretem, ha ráérek, inkább kerülőt teszek.

2. Három napja voltunk együtt, amikor Medvegy először mondta: szeret. Egyik részem teljesen odavolt, milyen édes meg sorsszerű; a másik meg bepánikolt, hogy biztos egy cihopata. Utólag kiderült, szerencsére mindkettővel igazam volt.

3. Semmit nem tudok megenni/inni, ami nem ízlik. Ezért veszek inkább újabb és újabb kistasakos fehérjéket, miközben rám rohad közel egy kiló csokis-marcipános.

4. Nagyon könnyen ráfüggök a bugyuta játékokra. BFFemmel több nyarat (és két szilvesztert...) töltöttünk Simsezéssel, és amikor egyedül játszottam, volt, hogy már hajnalodott, mire lefeküdtem. Legutoljára a Don't Starve volt ilyen, és jelenleg... elnézést kérek a facebookos ismerőseimtől a sok Candy Crushos szemét miatt - viszont arra figyelek, hogy csak azoknak küldjek felkérést, akik szintén játszanak.
(bezzeg amikor Medvegy próbált valami MMORPGre szoktatni, fél óra után eluntam magam)

5. Viszont nem bírom a 3Ds játékokat  - vagy hogy hívják azokat, amikben minden irányba lehet mászkálni. Hányingerem lesz tőlük pár perc után, még akkor is, ha Medvegyet nézem, ahogy játszik. Szóval ha ketten akarunk játszani, marad a Soul Calibur (amiben mindig laposra kalapálom, hihi).

6. Három fogkrémet használok egyszerre, egyet a reggeli, egyet az esti, és egyet a nap közbeni fogmosásokhoz. Ja, és ebből csak egy mentolos.

7. Elég rendetlen vagyok. Amíg egyedül uraltam a kétszemélyes ágyam (életem homályba vesző korszaka, mintha nem is lett volna), az egyik felén aludtam én, a másikon meg a laptopom, a könyveim, tankönyveim, füzeteim... Most is elég sok vackom van, ami a lakás méreteit tekintve nem szerencsés.

Éééés akiknek továbbadom: Macooka, ellieMegaera, Tipegő ZombiNuada Stenonis és nallag.

2 megjegyzés: