2013. július 1., hétfő

Whats in my bag

Imádom az ilyen jellegű bejegyzéseket, és noha nem vagyok beautyblogger, most kivételt teszek.

Mi van a táskámban?

A kép készítésének napján vizsgázni voltam, ki mondaná meg, általános kémiából. Ezt magyarázza a számológép, a tankönyv, a jegyzetek és az indexem.
Mindig van nálam egy rakat toll, szóval ez nem különleges alkalom, a kabalatollam a kivétel, azzal járok vizsgázni.
A sok szemüvegtokból az egyikben az imádott Ray Banem lapul, a másikban az uncsi dioptriás szemüvegem. De nem csak a szememre, a bőrömre is figyelek, mert noha nem vagyok hajlamos a leégésre, ha úgy hozza az élet, hogy délben a szabadban kell lennem, nem árt egy mini naptej.
Igyekszem egészségesen étkezni, háromóránként, ez sokszor menet közbenre esik: erre ideális egy müzliszelet. És mivel imádom taperolni a dolgokat, alap dolog egy kézfertőtlenítő, utána pedig egy rágó. Gyümölcsös, mert utálom a mentolt.
És hát a magától értetődő pénztárca (ez a nyári), telefon és füles.

Ami nincs a képen, de a táskámban szokott lenni:

- a kulcscsomóm, de mivel otthon voltam, a helyén lógott
- blokkok, de így kaptam az alkalmon, és kidobtam az eddig felgyűlteket
- papírzsepik
- aktuális olvasmány, ami sajnos vizsgaidőszakban - tankönyv
- kiskanál
- ipodom, de éppen töltőn volt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése